piątek, 19 grudnia 2014

Junak RS 125



Junak RS125 to jest mój  faworyt w przedziale 125 cm, wysoko osadzone siodło, szeroka wygodna kanapa na wysokości 790 mm, dla takiego dużego faceta jak ja RS jest bardzo wygodny.


Do pełna zatankowany zbiornik pozwoli przejechać ponad  400 km, a to za sprawą niskiego spalania na poziomie 2,7L/100km.

  Prosta konstrukcja, silnik chłodzony powietrzem z dodatkowym wałkiem wyrównoważającym, zasilany podciśnieniowym gaźnikiem Mikuni, co uważam za plus jeśli ktoś chce  podróżować dalej niż sięga cień komina, gaźnik ma tą przewagę nad wtryskiem, że w razie czego, można go rozebrać przeczyścić i jechać dalej. Miękko i precyzyjnie działająca skrzynia biegów.
   Junak RS125 pojemność silnika powiększona do 150 ccm został również stuningowany wydech. Modyfikacja dostępna w serwisie MASTER w Gdyni.  


 Ten motocykl się nie dławi.wygodna pozycja za kierownicą, centralny amortyzator, dźwignia ssania na kierownicy, zbiornik metalowy, zakryty obudową wykonaną z tworzywa sztucznego, sprawiają, że kiedy wsiadasz na eresa usta wykrzywiają się i masz nieprzemijającego banana na dziobie. 

 Czytelny wyświetlacz cyfrowy, zapewni kontrolę na parametrami motocykla nawet w słoneczne dni, kolejnym pozytywnym zaskoczeniem są fabryczne opony, miałem już okazje jeździć w deszczowe dni i nie miałem wrażenia jakbym poruszał się na łyżwach. 
Jednym minusem eresa jest brak bagażnika, choć i z tym można sobie poradzić ja zrobiłem to tak.

Zapraszam na wyprawę Junakiem RS125 do Rzymu

http://trokakrzysztof.blogspot.com/2015/04/junakiem-rs125-do-wiecznego-miasta.html




  Ze wszystkich nowych motocykli wystawionych na stoisku Almotu ten przypadł mi najbardziej. Ładna zwarta sylwetka, kierunkowskazy w obudowie. Junaka RS125 ładnie posumował kolega z forum junaka "To takie idealne połączenie nowych cech, umiarkowanej ceny- regulacji ssania w kierownicy, centralny amorek, nowoczesna kierownica, a jednocześnie sprawdzony silnik i niska cena". Cóż nic dodać nic ująć. 





Koledzy z forum zadali mi pytanie:
-"jak pracuje silnik? Czy jest zrywniejszy niż w J123?" 

-Trudno odpowiedzieć  czy jest zrywniejszy, na pewno mu nie ustępuje do 85 km i mniej pali, wkręca się bardzo szybkoprędkość maksymalną jaką osiągnąłem to 110 km/h jednak prędkość podróżna to pomiędzy 95, a 100km.


Kilka słów na temat Junaka RS125 czyli na co zwrócić uwagę przy odbiorze moto z salonu.

 


    Mam dla was lizaka przez szybę Junak RS125 w kolorze, który nie występuje w katalogu

Składamy Junaka RS125

 Odpalamy Junaka RS125 zapraszam na krótki film.

 

 

                                                            Test drogowy

                                              Słów kilka na temat RS125





























Zapraszam na krótką wideoprezentację. 
























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.