sobota, 21 września 2013

PORT GDYNIA 20.09.2013 r.





Powodem, dla którego w piątek rano pojechałem  do portu w Gdyni był okręt podwodny U31 typu 212A zbudowany w Kilonii. Przyjechałem na Ostrogę Pilotów o 7.30, U31 miał wejść portu wojennego o 9 jednak moja cierpliwość została wystawiona na ciężką próbę U-Boot wszedł dopiero o 13.
Mimo długiego czasu oczekiwania miałem co robić, ruch w porcie był spory w między czasie minęły mnie dwa samochodowe promy, wchodziły i wychodziły różnej wielkości kontenerowce, ORP Wodnik wrócił z manewrów w nieustannym ruchu były holowniki, czasem tańczą na wodzie, wykonują różne prace jednak najważniejszym ich zajęciem jest ubezpieczać statki i okręty, które wchodzą lub opuszczają port w Gdyni.
ORP WODNIK












































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.