niedziela, 3 kwietnia 2016

Motor Show w Poznaniu - relacja

Bilety na Polski Bus kupiłem z wyprzedzeniem, co skutkowało ceną 40 zł za przejazd w obie strony.
Z wyprzedzeniem również, zarezerwowałem nocleg w schronisku młodzieżowym, co prawda pokoje są 6 osobowe, ale za to cena jest bajecznie niska, pościel czysta, w łazience gorąca woda, czego chcieć więcej?
Do Poznania przyjechałem po 4, miałem więc czas aby przejść się na rynek i popstrykać zdjęcia, chciałem wypróbować nowy nabytek.
Na rynku spotkałem młodego człowieka z aparatem, zapytałem czy również spać nie może?
Okazało się, że on również przyjechał na targi i korzysta z wolnej chwili robiąc zdjęcia na rynku w Poznaniu. Pozdrawiam Kamil.
Nie będę was zanudzał jak spędziłem poranek, znajdziecie to w innym poście.
Wracam na Targi, zameldowałem się przed bramkami, kolega przyniósł mi wejściówkę i tym sposobem mogłem się poruszać po halach wystawienniczych bez problemu.
Na stoisku Junaka był komplet pojazdów, no może odrobinę raził brak oryginalnego Pro, ale o tym później.
Miłym akcentem na koniec pierwszego dnia była nagroda dla Junaka CR125 MOTOR SHOW AWARDS 2016.
Jednak najmilsze dla mnie na targach były spotkania z  czytelnikami bloga.
Poznałem Przemka, Tomka, kolegów z Forum Junaka i Dziadka Staszka z ekipy Rometa. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję za spotkanie.
Ogólnie Targi bardzo udane, masa ludzi, dziennie tysiące odwiedzających stoisko Junaka, oprócz motocykli ze stajni AlMotu znajdziecie prezentację Agusty Dragster, Aprilię RSV, łańcuchy IRIS, prezentację Rometa ADV 250... ze zgrzytem, jeśli materiał obejrzycie do końca dowiecie się się gdzie w tym sezonie i czym ruszam po przygodę. Pozdrawiam.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.