wtorek, 5 kwietnia 2016

Motor Show 2016 w Poznaniu - foto relacja

 Na początek stoisko Almotu i Junaki. Zahaczyłem również halę z Ferrari i Fiatem, może ze dwa, trzy zdjęcia, interesowały mnie tylko motocykle.
W jednej z hal była wystawa motocykli, które zostały zamienione przez właścicieli w prawdziwe dzieła sztuki. Romet skutecznie mnie zniechęcił do siebie podczas kręcenia wideo na temat Rometa ADV 250.
Poszło o mocowanie kufrów, które chciałem pokazać i skomentowałem,  nie spodobało się to pani dyrektor Rometa. Pani mi przerwała i choć nagrałem wytłumaczenie, którego udzielił mi pracownik na stoisku, to na mój gust te plastiki szlag trafi jak tylko moto poleci na bok. Taki upadek nigdy nie jest czysty, mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi.

Junak M11/125 cafe







Junak M16/320

Junak M16/320



Junak CR125


Junak 126

Junak NK125

Junak M11/125

Junak CR125

Prototyp





































































Romet CR 125

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.