piątek, 9 sierpnia 2013

Junak 903



Dziś trochę o tym, co gały widziały, czyli słów kilka na temat Junaka 903.
Nowy motorower ze stajni Junaka czerpie pełnymi garściami z najlepszych wzorców, a była nim z całą pewnością Honda CBR z tę różnicą, że nasz Junaczek za serduszko ma silniczek o pojemności 50 cm, a nie jak Honda 125 czy 250 cm.
Jednak to w sam raz dla młodych motocyklistów, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z dwoma kołami. Jeśli ktoś chce obejrzeć Junaka 903 zapraszam do autoryzowanego Salonu i Serwisu w Gdyni-Chyloni przy ul. Mylna 3 ( przy wjeździe na obwodnicę )Telefon 512-485-639 lub  502-540-293 Adres mail: master.quady@gmail.com

Ten ”ścigacz” dla początkujących ma do dyspozycji jeźdźca dwa hamulce tarczowe i jeśli są tak dobre jak w Junaku 123 to spokojnie dadzą radę. Maszynka jest bardzo ładnie obudowana, chwyciłem łapskami te poskręcane plastiki i gniotłem je tak jak zawodnik sumo gniecie swojego rywala i tu muszę stwierdzić, że nie wydały ani jednego dźwięku, byłem pozytywnie zaskoczony, gdyż tyle się naczytałem o pękających plastikach. Teraz pyszczek, nad wyraz pozytywne wrażenie, choć pewnie znajdą się tacy, co będą kwękać, że to be i tamto be dla mnie naprawdę jest śliczny, pozycja za kierownicą wygodna, siodło również, powiem więcej o niebo wygodniejszy od mojej „pomarańczy”, a na deser dodam jeszcze, że wahacz nie jest z rury tylko ma przekrój prostokątny. Zresztą sami popatrzcie, Junak 903 wygląda naprawdę dobrze, zrobił pozytywne wrażenie. Dodam w sekrecie, że być może w przyszłym roku w sprzedaży pojawi się model z silnikiem o pojemności 125 cm i wtedy naprawdę będzie, na czym śmigać.  























5 komentarzy:

  1. mam ten model i bardzo sobie go cenie mam już nim zrobione nie całe 1000 km
    mam zamiar sobie nie co tuningować motorek i dać 125cm silnik ale to może za rok lub dwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się ok . Ciekawe czy tak jeździ : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam jeżdżę takim modelem, przejechałem już 3000km i jeszcze NIC sie nie popsuło. Prowadzi się świetnie, a wygląd robie wrażenie. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo podobny do Hondy CBR 125R lub 250. Można powiedzieć, że zerżnięty projekt. Mam Hondę, więc wiem co mówię.
    pozdrawiam
    tomjag

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam polecam ! Co prawda pierwszy sezon ale , co do osiągów to posiadam 80cc , leci ładnie ale pod górkę :/ . Ogółem kupuje się go na wygląd bo na osiągi to nie :) .

    OdpowiedzUsuń

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.