sobota, 24 sierpnia 2013

Plener Ani i Wojtka



Życie jest pełne niespodzianek wczoraj, aby odreagować przykrą sytuację poszedłem na spacer do Orłowa. W drodze powrotnej w pobliżu pierwszego wejścia w kierunku Redłowa mijałem młodą  parę, która walczyła z aparatem. Zaproponowałem, że zrobię kilka zdjęć i tak od słowa do słowa po między zdjęciami byliśmy umówieni na plener. Tak poznałem Anie i Wojtka, a jak wyszły zdjęcia możecie przekonać się sami. Zapraszam na spacer po Orłowie z młoda parą.




















































2 komentarze:

  1. Dziękujemy bardzo za piękne zdjęcia! Podziwiamy zaangażowanie i cierpliwość;) Jesteśmy również pod wrażeniem podejścia do fotografii - pełnym pasji, spontaniczności i radości!
    Chyba większa część Pań Młodych marzy o takiej sesji. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy spełnić to marzenie razem z Tobą, Krzysztofie!
    To była świetna zabawa, a efekty - jak widać:D!
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Ania i Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzysztofie, rewelacyjna sesja. Nawet ja nie specjalnie mam się czego czepnąć ;)
    Ale też muszę przyznać, że ogromnie sympatyczna, wyluzowana cudowna para młoda :)

    OdpowiedzUsuń

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.