poniedziałek, 27 marca 2017

Foto książka od Saal Digital

Kolejny raz skorzystałem z możliwości jakie daje  Saal Digital Polska i przygotowałem kolejną foto książkę z ostatniej wyprawy.

Jest to moim zdaniem najlepsza forma, aby zachować wspomnienia. Tak wiem, wszyscy maja dyski twarde zasypane zdjęciami i filmami. Jednak forma jaką proponuje Saal Digital pozwala najlepsze zdjęcia zapisać w formie drukowanej.
Kto z nas chce przeglądać terabajty danych, w foto książce możemy utrwalić najważniejsze lub najpiękniejsze zdjęcia, które zawsze SA pod ręką.  Wysłałem  zgłoszenie.
Jeszcze tego samego dnia zespół Seel Digital nawiązał kontakt i  przesłał szczegółowe informacje. Firma prosiła nawet o krytyczne uwagi aby podnieść świadczone usługi.
Aby zaprojektować swoją foto książkę trzeba ściągnąć na komputer program do edycji lub zrobić to bezpośrednio na stronie.
Program jest niewielki, instalacja przebiega szybko i bezproblemowo, prosty w obsłudze i niewymagający jeśli chodzi o potrzeby sprzętowe.  Można edytować dosłownie wszystko:  od okładki po ostatnią stronę,  zmieniać tło poszczególnych kartek, dodawać zdjęcia do gotowych  szablonów lub robić to według własnego pomysłu oraz edytować tekst, tło, wykończenie poszczególnych kart.
 Do wyboru mamy  sześć wzorów. Ja wybrałem foto książkę o wymiarach
19  x 19 cm, okładka błyszcząca, strony wewnętrzne matowe, okładka bez watowania.  Złożenie 48 stron zajęło mi jeden wieczór, plik po zakończeniu wysłałem do centrali, była 21,30 i już następnego dnia około 10 moja foto książka była już wysłana do mnie. 
Po 48 godzinach  foto książka trafiła w moje ręce, kolejny raz byłem bardzo zadowolony. 
Nawet nie mam się do czego przyczepić. 
W skali od 1 do 6 daję 6. Wszystko poszło sprawnie, zresztą efekt końcowy możecie zobaczyć sami na zdjęciach.
Zapomniał bym o drobnym szczególe, książka jest tak zaprojektowana, że po rozłożeniu sąsiadujące kartki leżą obok na płasko, daje nam to możliwość zaprezentowania zdjęć panoramicznych. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach.  Kupon rabatowy o wartości 75 zł na „fotoksiążkę na dobry początek”. Kupon jest jednorazowego użytku http://www.saal-digital.pl/fotoksiazka/kuponrabatowyfotoksiazkanadobrypoczatek/.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.