piątek, 6 września 2013

ORP Orzeł wraca do domu.

To wina szefa, zawsze tak koło południa wyciąga mnie na spacer, żeby to było gdzieś na plażę, ale to zawsze są schody na Kamienna Górę. Jednak dziś się opłaciło, zobaczyłem jak ORP Orzeł wchodzi do portu. Jest to gratka złapać Orła gdyż na żadnej tablicy nikt nie pisze jaki okręt dziś wychodzi w morze.
Ostatnio Orła widziałem 28 marca, było to dzień, w którym Dar Młodzierzy wyruszał w rejs i tak przez przypadek widziałem jak ruszał na patrol tu proszę link http://trokakrzysztof.blogspot.com/2013/03/orp-orze-wychodzi-w-morze.html a dziś złapałem go jak wracał do domu. Kilka zdjęć, a za kilka dni krótki film, miałem kamerę, zapraszam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.