czwartek, 28 marca 2013

ORP ORZEŁ WYCHODZI W MORZE

Było kilka minut po 11 Dar Młodzieży wychodził  w morze na półroczny rejs . Na to niecodzienne wydarzenie przybyło wielu mieszkańców Gdyni, rodziny oraz przyjaciele absolwentów Akademii Morskiej.






Były wozy transmisyjne stacji tv, wszystkie obiektywy skierowane na fregatę, zrobiło się tłoczno, zacząłem szukać jakiegoś dobrego miejsca dla siebie, mój wzrok padł na dawną wieżyczkę obserwacyjną.  Kiedy się tam umościłem włączyłem kamerę, prowadząc ją wzdłuż półwyspu helskiego trafiłem na wychodzącego  z portu Orła.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.