sobota, 14 września 2013

Targi Motoryzacyjne w ERGO Arenie





W sobotę 14 września znalazłem odrobinę czasu i pojechałem zobaczyć V edycję Targów Motoryzacyjnych 3TM w ERGO Arenie. Byłem na ubiegłorocznej edycji i zrobiła ona na mnie duże wrażenie. Oprócz przedstawicieli branży samochodowej byli przedstawiciele rynku motocykli w Trójmieście. Tak jak zeszłoroczne Targi okazały się wielkim sukcesem, to na tego roczną edycję nie postawiłbym zbyt wiele. Jeśli targi są przeglądem wszystkiego, co dzieje się na rynku motoryzacyjnym. To po ilości wystawiających, a tak na moje oko było ich o połowę mniej z branżą nie jest najlepiej.  W tym roku zabrakło np. oferty Junaka, nie było zapowiadanych rowerów, quadów czy skuterów. W czasie imprezy odbędzie się finał ogólnopolskiej akcji MOTOSERCE. W zeszłym roku można było podziwiać odrestaurowane samochody, dziś widziałem trzy auta w tym mercedesa i skodę. Na targach była również policja, która była nastawiona na edukację dzieci.Na parkingu przed Areną odbyły się  pokazy tzw. gymkhany motocyklowej, czyli dyscypliny sportów motocyklowych polegającej na precyzyjnym pokonaniu toru sprawnościowego - oznaczonego pachołkami, złożonego ze slalomów, rotacji i innych figur - w jak najkrótszym czasie i z jak najmniejszą ilością błędów. Zapraszam na foto relację.

































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.