niedziela, 17 sierpnia 2014

Ewelina i Karol


Witam skoro jesteście na stronie możliwe, że szukacie fotografa na ślub i wesele. Nie robię ograniczeń, jeśli chodzi o ilość zdjęć, staram się maksymalnie wykorzystać czas, na weselu i podczas sesji w plenerze. Ofertę można powiększyć, np o zdjęcie wielkoformatowe  lub foto książkę   Pozdrawiam



Ludzie to jednak pamiętliwi są, poznałem Ewelinę i Karola na ślubie Michała i Adrianny, kto by pomyślał, ze spotkamy się ponownie. A jednak po roku poprosili mnie abym uwiecznił ich uroczystość. Czarne chmury wisiały na niebie, jak tu jechać na ślub na motocyklu? Godzina wyjazdu zbliżała się nieubłaganie, byłem spakowany, deszcz jakby ustawał, przestałem się zastanawiać, wsiadłem i pojechałem. Na wysokości Osowej przestało padać, do Złotej Karczmy dojechałem w miarę suchy. W domu Eweliny  ruch, goście już gotowi, Panna Młoda zdenerwowana, ma wrażenie, że nic nie układa się po jej myśli, a wszystko zakończy się katastrofą, choć wszyscy wokół zapewniają o gotowości. Ma do tego prawo to przecież jeden z najważniejszych dni w życiu. Wchodzę do domu Panny Młodej, pachnie kawa, ciastka na stole, zaraz zostałem ugoszczony, musiałem poczekać, przyjechałem przed czasem, a   Ewelina była jeszcze nie gotowa. Zajrzałem do pokoju, a tam na stole woda święcona, krucyfiks i obrączki na poduszeczce. 































































































































































































































































1 komentarz:

  1. Nic na zdjęciach nie widać, żeby Młoda była zdenerwowana:)

    OdpowiedzUsuń

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.