sobota, 1 lutego 2014

Whippet - sposób użycia IV


Nauka na przyszłość, jak whippet jest cicho to na pewno broi:)
Przyszła kolej na syna, aby Łotrzyka wyprowadzić na spacer i zamiast ubrać się szybko zaczął ze mną dyskutować, nagle widzę jak wchodzi do pokoju czając się przy kanapie trzyma w pysku zjedzone do połowy jabłko:) Musiałem udać oburzonego i odebrać zdobycz, ale jak tu się gniewać?
Niedziela była doskonałym dniem na spacer poszliśmy w trójkę na boisko, było super, kiedy wróciłem do domu nadawałem się tylko do wanny taki byłem brudny, brzuszek był cały w piachu, tak samo łapy. W dalszym ciągu prosimy o laiki dla strony, a tym czasem zapraszam na boisko, na który pobiegałem troszkę za frisbee


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.