piątek, 28 lutego 2014

Wygrałem i dziękuję!

Po dwóch latach sądowej batalii Sąd Apelacyjny w Gdańsku oddalił pozew Eko Doliny skierowany przeciwko mojej osobie o naruszenie dóbr osobistych i zapłacenie 10 tysięcy na rzecz stowarzyszenia w Łężycach „Szansa Dla Nas”. Sąd w uzasadnieniu podkreślił, iż moja aktywność skierowana przeciwko działalności spółki była uzasadniona, podkreślił również, iż działałem w szeroko rozumianym interesie społecznym. Wszystkim, którzy wspierali mnie biernie i czynnie w tej nierównej walce przesyłem serdeczne podziękowania.

Wszystko zaczęło się od artykułu jaki zamieściłem na portalu

 http://www.mmtrojmiasto.pl/problemy-z-eko-dolina?

 Zapraszam na wywiad po pierwszej rozprawie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.