niedziela, 21 lipca 2013

Junak 123 przebieg 10,000 km

Junak 123 kupiony w zeszłym roku w sierpniu, przebieg 10,000 km. Za nami dwie wyprawy, jedna do Zakopanego 1561 km,
druga w Bieszczady 2000 km.




 

Jeżdżę nim bez względu na pogodę, do tej pory wymieniłem tylko łańcuch po przebiegu 9 tyś. km. z usterek to wytopiona dziura w wężyku odprowadzający gazy do recyrkulatora spalin, wymontowany odcinacz zapłonu przy stopce, odkręcone dwie śruby mocujące koło zębate do tylnej piasty po przejechaniu 70 km bieszczadzkimi bezdrożami, w trasie niezawodny, spalanie na poziomie 3 litrów. Prędkość maksymalna 110 km/h, szybka, zwinna, miejska, mechaniczna pomarańcza.
Słów kilka o oponach są słabej, jakości, tak wszyscy mówią, miałem upadek w Łodzi na mokrej nawierzchni, ale do dziś nie wiem czy to opony czy mój brak doświadczenia, chciałem wymienić, jednak nie zrobiłem tego za to jeżdżę ostrożnie, nie wchodzę ostro w zakręty, bardziej uważam jak deszcz zaczyna padać, zdarzało mi się jeździć w temperaturach po niżej zera i po bezdrożach Bieszczad do tej pory nie złapałem gumy. Czy to są dobre opony?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.