piątek, 10 kwietnia 2015

Motor Show Poznań 2015 - Stoisko Junaka

  Motor Show Poznań 2015 rozpoczęty.

 Miałem tylko jeden dzień i proszę mi wierzyć zwiedzenie tylko pawilonów z motocyklami może człowieka wykończyć.
 Pod koniec dnia podpierałem się nosem, ale i tak  było warto.
 Do Poznania przyjechałem nad ranem było kilka minut po czwartej, i aby dnia nie zmarnować pierwsze kroki skierowałem na starówkę. Drogę z dworca pokonałem wraz z Rosjaninem, który w Poznaniu studiował przed laty hotelarstwo.

 Dziwna cisza zapadła przez chwilę po moim pytaniu skąd pochodzi, jedna na szczęście zerwana  rozmowa ruszyła dalej, przecież człowiek nie może odpowiadać za to co robi Wołodia. Dotarłem na rynek, zrobiłem kilka zdjęć i ruszyłem w kierunku hal wystawowych, szkoda tylko, że koziołki spały. Rynek piękny, ratusz okazały, choć nie tak duży jak ten w Gdańsku to urody odmówić mu nie można, zdjęcia znajdziecie w innym poście.

Ratusz na rynku
 Kiedy już doszedłem na miejsce, przyszło mi poczekać chwilę, zaproszenie miałem ważne od dziesiątej,  jednak udało mi się wejść godzinę wcześniej.
 Po chwili błądzenia, trafiłem do pawilonu ósmego, na dzień dobry witamy się ze stoiskiem Junaka, były wszystkie nowości z małą różnicą zamiast motocykli wystawowych były te, które trafią do salonów.
Stoisko AlMotu

  Widoczne były drobne różnice i tak Junak RS125 i NK125 nie mają już pompki przyspieszającej, a to z tego powodu, że motocykle zamówione przez AlMot mają japońskie gaźniki Mikuni. Junak NK125 trafił na wystawę w malowaniu jakie jest prezentowane na folderach, zbiorniki oraz obudowa maja piękna perłową barwę oraz kolorowe elementy.

 Na stoisku był również wystawiony Junak M16 z silnikiem Hondy o poj 500 cm. Jednak jest to motocykl jednego z pracowników AlMotu, ot taka ciekawostka. Były wystawione chyba wszystkie skutery, Junak NK650, Junak M16 w różnych wersjach, Junak M11, 123 oraz koncept Junaka 126, który ostatecznie nie wszedł do produkcji, gdyż model, który można kupić jest o wiele ciekawszy.

 Kolejna ciekawostka o jakiej usłyszałem to Junak  901, który ma przebieg powyżej 131 tyś km i nadal jeździ, wiem, że firma stara się odkupić bądź zamienić z właścicielem, aby wszystkie niedowiarki wiedziały, że Junak potrafi.

 Kilka osób pytało mnie w mailach o Junaka 127 czy do sprzedaży trafi wersja z widelcem USD czy to będzie klasyczny widelec tak jak to jest na folderach Junaka,  proszę się nie martwić w salonach znajdziecie wersję z widelcem USD, ogólnie motocykl trafiający do sprzedaży wygląda o wiele lepiej niż ten, który był na wystawie w Warszawie.

 Prezentacje motocykli znajdziecie klikając na wybrany model:

Junak M11
Junak 126
Junak 127
Junak RS125
Junak NK125
Junak 131
Junak 123
Junaka M16.




Więcej zdjęć, więcej motocykli BMW, SUZUKI, AGUSTA i inne, dostępne na   Motor Show znajdziecie klikając link http://trokakrzysztof.blogspot.com/2015/04/motor-show-poznan-2015_10.html






Junak 127

Junak NK650

Solowheel






Junak 123

Junak NK125





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.