Do Autoryzowanego Serwisu Junaka w Gdyni trafiły pierwsze Junaki M12, tak się złożyło, że miałem okazję złożyć samodzielnie pierwszy egzemplarz. Zaskoczeniem są metalowe błotniki i porządnie wykonana powłoka lakiernicza. Kolejnym miłym akcentem jest spasowanie wszystkich elementów, które podczas montażu nie sprawiają najmniejszych problemów, a to z kolej przekłada się na na bezawaryjną jazdę. Ładne, aluminiowe felgi, wygodna kierownica i kanapa, zresztą zobaczymy jak moto spisze się w drodze. Jak nic się nie zmieni 24 sierpnia ruszam M12 w trasę. Sprawdzimy, spalanie, zasięg, wygodę podróżowania, prędkość maksymalną. Jak zawsze relację w miarę możliwości będę przesyłał na stronę. Wróćmy na chwilę do naszego bohatera, którego tylny laczek w końcu przypomina oponę, a nie ołówek, za komfort podróżowania odpowiadają klasyczne amortyzatory z tyłu i porządne lagi z przodu, które nie nurkują pod byle naciskiem.Kolejnym miłym akcentem jest budzik, bardzo dobrze widoczny, ładnie podświetlony, prędkościomierz po włączeniu stacyjki robi skok do przodu i ładnie cofa się na zero, pod wskazówką znajduje się wyświetlacz z informacją o stanie naładowania akumulatora i poziomie paliwa w zbiorniku. Podesty zamiast podnóżków, solidne dźwignie zmiany biegów i hamulca tylnego, ledowe kierunkowskazy i światło stopu. Nie wiem jak wam, ale mi Junak M12 bardzo przypadł do gustu. Może ktoś opisze swoje wrażenia w komentarzu? Zapraszam na krótką foto i wideo relację z oględzin Junaka M12
Nowa propozycja marki na sezon 2016 jest już dostępna w limitowanej ofercie przedsprzedaży. Skontaktuj się z wybranym dealerem Junaka na terenie całego kraju.
Dostępne malowania: czarny, grafitowy oraz złoty. Cena (sugerowana): 7699 PLN.
Dane techniczne:
M12 125 CM³
POJEMNOŚĆ
124 CM³
124 CM³
RODZAJ SILNIKA
CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, OHC
CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, OHC
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 110 KM/H
WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY TAK
MOC
7,4 KW /10.8 KM (PRZY 8500 RPM)
MOC
7,4 KW /10.8 KM (PRZY 8500 RPM)
ROZRUCH
ELEKTRYCZNY I NOŻNY
ELEKTRYCZNY I NOŻNY
HAMULEC PRZÓD
TARCZOWY HYDRAULICZNY
TARCZOWY HYDRAULICZNY
HAMULEC TYŁ
BĘBNOWY MECHANICZNY
BĘBNOWY MECHANICZNY
ŚREDNICA OPONY PRZÓD 18
ŚREDNICA OPONY TYŁ 15
WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( MM ) 2100/875/1165
MASA WŁASNA
MASA WŁASNA
142 KG
DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE 150 KG
DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE 150 KG
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA ( MM ) 730
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 13,5 L
ILOŚĆ MIEJSC
2
2
DOSTĘPNE KOLORY ZŁOTY, GRAFITOWY, CZARNY
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.