niedziela, 28 lutego 2016

Fotoksiążka Saal-Digital






Od pewnego czasu Saal Digital Polska prowadzi akcję promocyjną na Facebooku. Rozdają kody na fotoksiążkę,  jedyny warunek jaki trzeba spełnić aby skorzystać z promocji to  napisanie recenzji, ewentualnie nakręcenie krótkiego filmu.

Postanowiłem skorzystać z okazji  i wysłałem zgłoszenie.
Jeszcze tego samego dnia zespół Seel Digital nawiązał  kontakt ze mną i  przesłał szczegółowe informacje. Firma prosiła nawet o krytyczne uwagi aby podnieść świadczone usługi.
Aby zaprojektować swoją fotoksiążkę trzeba ściągnąć na komputer program do edycji. Jest niewielki, instalacja przebiega szybko i bezproblemowo, prosty w obsłudze i niewymagający jeśli chodzi o potrzeby sprzętowe.  Można edytować dosłownie wszystko:  od okładki po ostatnią stronę,  zmieniać tło poszczególnych kartek, dodawać zdjęcia do gotowych  szablonów lub robić to według własnego pomysłu oraz edytować tekst, tło, wykończenie poszczególnych kart.
 Do wyboru mamy  sześć wzorów. Ja wybrałem fotoksiążkę o wymiarach
28  x 19 cm, czyli popularny format A4. Okładka błyszcząca, strony wewnętrzne matowe, okładka bez watowania.  Złożenie wszystkiego w całość zajęło mi dwa wieczory.
Po złożeniu książki i zapłaceniu cały plik jest wysyłany do centrali. Trwa to chwilę, trzeba poczekać nie zamykając komputera.   Po pięciu dnach dostałem  fotoksiążkę. Nawet nie mam się do czego przyczepić. W skali od 1 do 6 daję 6. Wszystko poszło sprawnie, zresztą efekt końcowy możecie zobaczyć sami na zdjęciach.
Zapomniałbym o drobnym szczególe, książka jest tak zaprojektowana, że po rozłożeniu sąsiadujące kartki leżą obok na płasko, daje nam to możliwość zaprezentowania zdjęć panoramicznych. Jeśli macie jakieś pytania, piszczcie w komentarzach. Pozdrawiam











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.