Kierownica przymocowana bezpośrednio do kolumn amortyzatorów, rozwiązanie takie pochyla sylwetkę bikera. Silnik chłodzony powietrzem, prawdopodobnie bez dodatkowego wałka wyrównoważającego.
Smaczkiem są lusterka mocowane na końcówkach kierownicy i elegancki zadupek tak charakterystyczny dla cafe racera.
Junak CR125 posiada hamulce tarczowe, okrągłe budziki, z których jeden służy jako obrotomierz, drugi jako prędkościomierz.
Za komfort podróżowania odpowiadają dwa gazowe amortyzatory z tyłu oraz widelec USD z przodu. Rozruch motocykla można przeprowadzić klasycznie, za pomocą startera nożnego lub elektrycznego. Można kopać do woli, wręcz wskazane. To typowy miejski motocykl, tu nie ma miejsca na bagaż i pasażera choć posiada dodatkowe stopki. Metalowe błotniki, koła na szprychach, duży bak i wydech ze stali nierdzewnej, zamykają w całość. Mam nadzieję, że dane mi będzie przetestować go na drodze, czy nie omieszkam podzielić się z wami.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Kultura wypowiedzi nic nie kosztuje, zachęcam każdego do pisania komentarzy. Jeżeli jednak zamierzasz czepiać się błędów ortograficznych, chcesz komuś "dokopać" tylko dla tego, że zupa była za słona lub wściekasz się gdyż ktoś ma odmienne zdanie, a twój zasób słownictwa ogranicza się do przekleństw, to licz się z tym, że komentarz może zostać usunięty.